KPSS bana ne yaptın?

Çalıştığımdan bahsetmiştim. Bir kamu kuruluşunda sözleşmeli olarak çalışıyorum ve mesleğimi idame ettirebilmekten çok memnun olarak devam ediyorum. Hatta o kadar memnun olmuş olacağım ki, hem işim garanti olsun hem de devlettir rahattır diyerek kpssye girme kararı aldım. Başlangıçta laylay gireyim bakalım kaç alırım gibiyken, bir de baktım ciddi ciddi hazırlanıyorum sınava. E tabi vakit buldukça, nedir efendim iş yerinde boş zamanlarda. Evde..?😀 hiç sanmıyorum tv internet, müzik, film,.. Bunlar daha cazip geldi. Her daim son dakika insanı olarak, sınava 1 hafta kala tutuşup, çıkmış sorular bilmem neler derken sınava girdim ve stresten bitap bir sınav öncesi hafta geçirdim. Gel gör ki sorularda az da olsa yamuldum.😀 Hayırlısı ve takdir ilahi diyelim…

Bir Cevap Yazın

