The Amazing Spider Man

İNANILMAZ ÖRÜMCEK ADAM

Filmin çıkacağını duyduğumuzda, eşimin ilk yorumu, “yuh daha neyini çekecekler onun” olmuştu. Ben ise, dünya üzerinde açık ara en sevdiğim çizgi kahraman, çizgi film olan çizgi romandan uyarlama, kanlı canlı hiç bir spiderman’ i kaçırmayacağımı biliyordum.😀 Bu sözlerime kızmaz benim kocam, çünkü onu çok seviyorum.

Dün gece son seansına eşimle birlikte gittik. Üç boyutlu olarak ve normal alternatifiyle vizyonda olan filme, tabiki de aksiyon sahnelerini sonuna kadar izleyebilmek adına son seans demeden 3 boyutlu gittik. Peki sonra ne oldu? Sahura kalkamadık.😀 Oh olsun!😛

Normal Peter Parker’ ların aksine ergen bir Peter var karşımızda. Ergen Peter, Andrew Garfield tarafından canlandırılmış, filmin çekimi sırasında 28 yaşında olan Garfield, 16 yaşındaki bir genci tam manasıyla canlandırmış, hiç sırıtmamış. Ve onun ilk aşkı, Gwen Stacy. Kızıl saçlı bir Mary Jane yerine, sarışın bir G.S. koyamam demiştim, ama Emma Stone adından da belli olarak taş gibi oturmuş rolüne. Kendisini her filminde beğeni ile izlerim.

Filmden aradığımı buldum mu? Evet! Güldüm, heyecanlandım, duygulandım.

IMDB Linki: http://www.imdb.com/title/tt0948470/

Benim filmi değerlendirmem: 8/10

Bir Cevap Yazın

